وبلاگی پر از مطالب شاد و جذاب

مطالب جالب و شاد
بایگانی

من از بدها درس زندگی خوب را آموختم

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

من مدیون صاحب خانه های بسیار بدی هستم،که وادار شدم بخاطر رها شدن از شر مستاجری،خانه ای برای خودم بخرم،که اگر صاحب خانه خوبی داشتم ،عمرا خانه دار نمیشدم.

من مدیون صاحب کارهای حق خور ،زورگو ،فحاش و بی پدر مادری هستم ودستش را میبوسم،که به خاطر رهایی از فلاکت کارگری خودم صاحب کار شدم،که اگر صاحب کار خوبی داشتم ،هنوز هم کارگر دیگران بودم.

من مدیون رفقای بد وناجونمرد و رفقای جیب وپول و کل رفقای بی خاصیتم هستم،که اگر با آنها نبودم ،نمیفهمیدم دنیای رفافت فقط ،در بدریست،و تلف کردن عمر .

✅من از بدها درس زندگی خوب را گرفتم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی